Jægerstuen
I stueetagen af Danske Bank bygningen i JægergÃ¥rdsgade er der opbygget et “Social Area” til netop det, at være social med dine kollegaer.
Lokalet er opbygget og “drives” af personaleforeningen PJAT og kaldes ogsÃ¥ i daglig tale for “Jægerstuen”.
Praktisk info
- Ã…bent 24/7 for alle medarbejdere
- Betragt det som et pauseområde og ikke som et mødelokale
- Ryd op efter dig selv (skrald i rette spand, glas til vask i køkkenet, tør op hvis du spilder osv.)
- Diverse spilmuligheder: Pool- og bordtennisbord, bordfodbold, arkademaskine, terningspil, brætspil, fuzeball, osv.
- 98″ skærm (brug fjernbetjening til YouTube osv. eller sæt din PC til)
- TelePresence udstyr koblet til skærmen (kamera og lyd)
- Sonos lydanlæg i loftet (der ligger en mobiltelefon i baren med Spotify abonnement som er koblet pÃ¥)Â
Baren
Det store køleskab med et væld af drikkevarer er åbent 24/7. Udvalget varierer, men du kan typisk finde:
- 4-6 slags sodavand m/u sukker
- 4-6 slags alkoholfri øl
- almindelig pilsner/classic
- 15-30 slags specialøl (sorteret efter type som IPA/Porter/Stout/Sour/osv.
- rød- og hvidvin
Betaling foregår via MobilePay til QR koden der står på bardisken.
Alle priser sættes som udgangspunkt til indkøbspris oprundet til nærmeste 5’er. Der skal ikke være overskud, blot dækning af omkostninger til at drive lokalet.
Fredagsbar
Fredag er der bartender i baren fra kl. 15.00 til 17.30.
Her serveres der snacks og der er åbent for fadølshanerne (typisk 2 typer fadøl).
Bartenderen stÃ¥r der frivilligt og gør klar inden og lukker af efter fredagsbaren (hvor der typisk er godt fyldt i lokalet).Â
Han/hun kan hjælpe med hvad der står hvor osv., men du forventes stadig selv f.eks. at finde din egen øl i køleskabet og sætte dit glas på plads.
Hvis du kunne have lyst til at prøve tjansen som bartender kan du skrive til SRC. Du kan se (og skrive dig på) vagtplanen her.
Events / booking
- Det er som udgangspunkt ikke muligt at booke lokalet, da det skal være et socialt rum for alle ansatte i banken.
Et sted at gÃ¥ hen og holde en pause, i stil med at fÃ¥ en snak ved kaffeautomaten. - Det være sagt, sÃ¥ kan arrangementer ogsÃ¥ have en sÃ¥ “tilpas social karakter”
at det giver mening at udnytte de gode faciliteter til det. Det kunne f.eks. være:- Townhall / afdelingsfejring på tværs af lokationer, hvor hver lokation samles en masse mennesker og kan se i hinanden via Teams
- PJAT events (f.eks. brætspilsaften, glassmagning, generalforsamling, fodbold på storskærm)
- Hus-events (f.eks. 5 års fødselsdag for JGG, børnecancer-event, KIDS day)
- Lokalet benyttes også til:
- Danske Babies netværksmøde
- Strikkeklub
- massage (i rummet inden toilettet)
- tøjrens (i ‘entreen’)
- bog-bytte-børs (i ‘entreen’)
- pakkepost (i ‘entreen’)
- blodbank
- mødested/samling før sociale events ude i byen
- brætspilsaften (udover PJATs events)
- Disse typer events (hvis man ønsker at have det for sig selv), bedes så vidt muligt afholdt i kantinen:
- Jubilæumsreception
- Afskedsreception
- Disse typer events bedes afholdt i et af husets 62 mødelokaler:
- Møder
- Team events hvor i ikke ønsker andre bruger lokalet samtidigt med jer
Ved ønske om at afholde større sociale begivenheder – skriv venligst til danskepjat@danskebank.dk. *Â
Kantinen kan bookes via receptionen.
Du kan se en kalender for lokalet her: Social Area Kalender
* Lige p.t. optræder lokalet i Outlook/Condeco som lokale 0.27, men det er ikke vejen frem at booke den vej rundt (jvf alt hvad der stÃ¥r ovenfor).Â